Sunday, May 4, 2014

Rezeki PBAKL 2014


Alhamdulillah. Ada rezeki saya dalam PBAKL kali ini. Terdapat tiga buah buku seni visual yang saya idamkan. Setelah mengira-menimbang, dek harganya; saya buat buat pilihan untuk membeli sebuah sahaja. Rupa-rupanya buku yang saya minati itu menambat perhatian suami juga - dan dia telah mendapatkannya pada hari yang lain. 

Sesi Bersama Penulis ITBM (2 Mei 2014) - digandingkan bersama Haniza Hamzah Nilamsuri

Tahun lepas, saya gagal menunaikan jemputan ITBM untuk mengisi slot 'Sesi Bersama Penulis' - saya tidak menyangka sama sekali yang tawaran masih terbuka untuk saya. Dan saya lebih tidak menyangka kerana penglibatan, atau usaha pihak tertentu yang melibatkan saya; diberi saguhati pula.  Bagai menggantikan jumlah yang telah saya belanjakan  kali ini.

Ramah Mesra Penulis Wanita SEBUDI di Kota Buku PBAKL (3 Mei 2014) - usaha Siti Zainon Ismail menghimpunkan penulis-penulis wanita.

Saya berterima kasih dan sekaligus kagum dengan Siti Zainon Ismail yang gigih berusaha mengenengahkan penulis-penulis wanita. Usaha yang membuat saya agak gerun kerana memikirkan tahap kemampuan saya untuk terus berkarya. 



No comments: