Monday, November 9, 2009

Teachers wanna have fun too...

Ayuh, ketepikan seketika timbunan kertas yang meminta calitan dakwat merahmu. Lupakan sebentar bebanan tugas yang menuntut waktu, malah mengejar waktu senggangmu!

Polka dots and stripes.... petak-petak juga tidak mengapa. Asal saja bergembira! Ini hari kita. Eh, kenapa pula mesti persoalkan ketepatan waktu tiba. Acaranya 12.30 sehingga 4.30 petang. Tapi janganlah terlalu lewat, nanti kurang waktu untuk kita dapat bersama-sama, dan dengan santai boleh berbual mesra. Hari ini bukan hari untuk bekerja! Majlis ini juga bukan majlis rasmi yang memerlukan kita menghormati protokol!

"Ana punya beras lah, beras..."
"Bukan beras, biras..."

Thorn among the roses

Emm... memang enak!

Nanti dulu! Makanannya kemudian!

Ha... belum dirasa semua, tapi sudah kekenyangan!

Sekejap lagi, kami ulangi meja juadah! Terima kasih para AJK yang bertungkus lumus menjayakan majlis. Kami pulang dengan hati girang. Fikiran pun lapang sudah! Dan akan kembali bekerja dengan semangat kental!

6 comments:

AZNI BINTI MAT ISA said...

Kak eta~~

Tema yang sangat cantik dan menarik. Semua kelihatan lawa n cun dengan pakaian itu. Best sangat!

Rositah Ibrahim said...

Dekni, teachers'day kami juga gempak! Tema cross culture. Ada yang pakai ala-ala bollywood, punjabi,cikgu Melayu pakai cheongsam, cikgu India berkebaya. Ada yang stail Queen Victoria, ada yang macam Oshin, berkimono.Ustazah pun pasang badan dengan baju korea.

FaAtip said...

ooo..teachers
teachers also wanna have funnnn
wanna have funnn.....funnn...

(lagu cindy lauper)... :)

AZNI BINTI MAT ISA said...

Wa...best nyer kak eta! ha camtu special request from me.Please do n3 for your Teachers day. Teringin nak tengok..dekni skola cina..huhu..tak yah citer la..sedeh

Rositah Ibrahim said...

Insyaallah, ada cadangan nak masukkan gambar-gambar teachers'day.
ASW, nasib baik la tak de cikgu buat rambut Cyndy Lauper....

gemagong said...

ni majlis tuk cikgu2 wanita aje ke?